37

نواز شریف وہی کررہے ہیں جو میر جعفر نے ٹیپو سلطان کے ساتھ کیا، فواد چوہدری

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما نواز شریف نے مجیب الرحمان کو اپنا آئیڈیل قرار دیا ہے، وہ وہی کررہے ہیں جو میر جعفر نے ٹیپو سلطان کے ساتھ کیا تھا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، فواد چوہدری نے کہا کہ پی ٹی آئی ریاست سے وفادار نہ ہوئی تو میں پارٹی میں نہیں ہوں گا، میری پہلی وفاداری پارٹی نہیں ریاست پاکستان ہے۔

تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ ن لیگ کا ورکر بھی اب نواز شریف سے ناراض ہے، ان کو منی ٹریل نہیں پتہ بھارت میں دہشت گردی کا پتہ ہے، نواز شریف کو کارگل کی پریشانی ہے، سیاچن کا دکھ نہیں، کلبھوشن کراچی، کوئٹہ میں فسادات کرانے پر کام کررہا تھا، نواز شریف اب بھی کلبھوشن کو دہشت گرد کہنے کو تیار نہیں ہیں۔

فواد چوہدری نے کہا کہ نواز شریف بھارتی لابی کے ساتھ اتنے جڑے ہوئے کیوں ہیں؟ ان کی بھارت سے اتنی محبت کیوں ہے ہمیں پتہ ہونا چاہئے، بھارت نے دہشت گردی کی سرپرستی کی شرمناک مہم چلا رکھی ہے، شریف خاندان کی بھارتی کاروباری لوگوں سے کیا دلچسپی ہے۔

انہوں نے کہا کہ خاقان عباسی ریاست سے زیادہ نواز شریف کی وفاداری میں لگے ہیں، وہ نواز شریف کا کھایا نمک حلال کرنا چاہتے ہیں، پاناما کیس کا فیصلہ آنے والا ہے وہ اسے سبوتاژ کرنا چاہتے ہیں، شاہد خاقان عباسی نواز شریف کے دفاع کے لیے میدان میں ہیں۔

تحریک انصاف کے رہنما کے مطابق نواز شریف چاہتے ہیں علمی برادری پاکستان سے مدبھیڑ ہو، انہوں نے حسین حقانی جیسے بیانات دئیے ہیں، ان کے بیان سے ملک پر پابندیاں لگ سکتی ہیں، محب وطن شخص ریاست پر پابندیوں کے لیے دشمن کا آلہ کار نہیں بن سکتا، کیا نواز شریف پانچ سال سوئے رہے کوئی قدم کیوں نہیں اُٹھایا؟ ن لیگ کی پانچ سال حکومت رہی، حالات کے ذمہ دار وہ خود ہیں۔

انہوں نے کہا کہ قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس دوبارہ ہونا چاہئے، نواز شریف کا کمیشن بنانے کا مطالبہ مسترد کرتے ہیں، نیشنل سیکیورٹی میٹنگ میں تمام راز فاش ہونا چاہئے، نواز شریف کے خلاف قومی سلامتی کمیٹی اجلاس میں فیصلہ ہونا چاہئے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں